söndag 30 oktober 2011

Underbara söndagar!

Söndagarna brukar i normala fall bara flyga iväg. Fast idag tycker jag att vi faktiskt har hunnit med en hel del. Jag har varit på både loppis och auktion. Och kära maken har jagat och skjutit en älgkalv! Hade bara en liten stund på mig på både loppisen och auktionen men lyckades ändå fynda på båda ställena som tur var. För det känns ju deppigt att komma hem tomhänt!
Det går ju INTE!
Fyndade två fina kandelabrar helt i glas med fina prismor! Ljuvliga!



De såg lite små ut här på bilderna men de är skapligt maffiga och tunga! Kul!



Hittade också några fina silverbrickor ( det var ju bra eftersom jag inte har några sådana sen innan....eh.... ) och ett större tyg. Det kan nog bli ett fint överkast till Signes säng kanske.


Det blev också en krönlist eller vad jag ska kalla den. Vad ska jag ha den till?? Ingen aning, men den var så fin och för ett par tior så kunde den få följa med hem till mig! Kommer säkert på nått kul att göra av den.

Vad mörkt det blev tidigt idag. Slut på sommartiden. Ska njuta av resten av söndagen nu, veckan som kommer blir låååång! Ha det så bra!

Kram Kristina

Inga kommentarer: